poniedziałek, 17 czerwca 2013

SKULS


Szorty, każda z nas posiada je w szafie . Uwielbiam je za to ,że komponują się ze wszystkim świetnie .Może nie każdy nałoży je do białej wizytowej bluzki bądz , marynarki ,ale ja z pewnością byłabym na TAK! Dziś outfit pół na pół bluzka bez ramiączek top emituje według mnie gorset , który nadaje całości sexapilu pewności i kobiecości.Czapka element drapieżny można powiedzieć śmiało chłopięcy przełamuje całość. Szorty co prawda z motywem czaszki ,za którym nie przepadam ,ale tu jakoś to mi nie przeszkadzało wręcz przeciwnie. Szpilki musowo do tego zestawu! I jak Wam się podoba?












SHORT: denim / TOP: atmosphere / SNAPBACK: no fear / BELT :mustang / shoes: atmosphere /
RING : granashop


A teraz mała pomoc , od dłuższego czasu zastanawiam się nad małą zmianą ,obiektywnie prosze...1 2 3 ?


79 komentarzy :

  1. ale Ty śliczna! ;*


    spodenki masz mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zestawienie. Wyglądasz jednocześnie kobieco i luzacko. Super ♡♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, masz przepiękne włosy, jak ja bym takie chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki super i te czaszki boskie :D pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje włosy!!!;)
    cała stylizacja jak najbardziej udana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! ;)
    spodenki są cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czarny top jest rewelacyjny, nigdzie nie mogłam znaleźć podobnego :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde . TO JEST COŚ*.* mm

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie, ale ten zestaw trochę zaburza Twoje proporcje *chodzi o korpus jest taki strasznie krótki)ale za to piękne, długie nogi :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie połączenia dają najczęściej taki efekt;)mi to nie przeszkadza .
      W real zupełnie normalnie wyglądało.

      Usuń
  10. wszystkie 3 ;D ale 2 i 3 najlepiej ;) wgl sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie, aczkolwiek uważam, że faktycznie ten strój źle komponuje się z Twoimi proporcjami. Top wpuszczony w spodenki z wysokim stanem tworzą jakiś taki karłowaty efekt... I przez to piękne, długie nogi tracą na znaczeniu, bo coś innego skupia negatywną uwagę.
    Dla "wydłużenia" korpusu (bo zakładam, że masz około 160cm wzrostu?) proponowałabym związanie włosów w koński kucyk, to zawsze odsłoni ramiona, dekolt i szyję. I wyciągnie Cię w górę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) '' zle komponuj się z Twoimi proporcjami''
      jak dla mnie jest całkiem ok;) i dobrze się w tym czułam to chyba najważniejsze.
      Poza tym nie muszę wyglądać idelanie ;D nie jestem modelką ,ale dzięki za rade.

      Usuń
    2. anonimy;D

      Usuń
  13. niesamowity blog, obserwuje !

    mumineeks.blogspot.com - troche streetwearu, nowych rzeczy ode mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przepadam za motywem czaszki, ale u Ciebie wszystko bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, jak tu ślicznie *_* genialne spodenki i śliczne włosy masz :D obserwuję oczywiście<3

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz rewelacyjnie! :) oczywiście dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne posty! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudnie! JAk zwykle <3 genialne szorty!
    Ja też uwielbiam łączyć je z wieloma rzeczami :)))) o najfajniesza część garderoby (;

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te szorty ;* Masz czadowe włosy! A kreska? Hmm.. Nr 2 zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten top! Jestem na tak, też uwielbiam połącznia gorsetu i szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. .............................................. wow.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ale Ci zazdroszczę figury, a jeszcze bardziej wlosów- są piękne<3
    dzisiejsza stylizacja bomba! :*

    P.S. zapraszam do mnie na KONKURS
    http://collectionofhours.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-dowolna-torebke.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ;D Cudnie... trafiasz w moje modowe gusta w 101% ;) chociaż osobiście ja się tak nie ubieram bo nie potrafię ale popatrzeć aż miło ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super szorty, a fryzury wszystkie pasują, ale najbardziej podoba mi się 3. Jesteś dziewczęca, a zarazem taka z pazurem ;) http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne szorty!

    Dziękuje i również obserwuje :

    OdpowiedzUsuń
  25. tak tak tak tak!

    OdpowiedzUsuń
  26. Trudny wybór, bo każda fryzura wygląda dobrze :)
    A w stylizacji wyglądasz przecudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. na tym pierwszym wyglądasz jak Megan Fox *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde chiałabym tak wyglądać..;D haha

      Usuń
    2. a noooooooo........ MEGAN!

      Usuń
    3. już wyglądasz;**

      Usuń
    4. haha nie wiem kto taki miły ,ale dzieki <3

      Usuń
  28. bez czapki lepiej ;D ale generalnie super......... uroda- cud miód malinka ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodenki z topem wyglądają mega! a co do fryzury to 3 wg mnie najlepiej :)))


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyglądasz, jakie masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. odpowiesz mi na dość niedyskretne pytanie? mogłabyś zdradzić ile ważysz (i ile masz wzrostu?)? jak dla mnie masz idealną figurę, dążę do takiej. chcę wiedzieć, jak długa jeszcze droga przede mną :D jesteś bardzo piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz i masz bardzo ładny nosek :) również obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Czemu dopiero dzis na Ciebie trafiłam??? Jesteś przepiękna, a Twoje stylizacje są w 100% w moim guście:) Wogóle mam podobny typ urody i figury, no i mam już "gotowca" w czym mi dobrze a w czym nie:p Pozdrawiam Cię serdecznie.Kasia
    Ps: ciuszki z atmosphere z Primarka?? Czy net??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRIMARK. Chętnie zobaczę Twoją fotke... mówisz ,że masz podobny typ urody ;>

      Usuń
    2. Podobny w sensie: brunetka, szczuplutka, czarne włosy i niebieskie oczy:) Twóje stylizacje w pełnie do mnie przmawiają:) do niczego nie mogę się przyczepić :p

      Usuń
    3. już dokładnie wiem jak wyglądasz:) dzięki za pw

      Usuń
  34. swietnie wygladasz, piekna opalenizna!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna jesteś, cudowne spodenki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz noooooooooooogi. Do samego nieba! jeszcze te szpileczki, wow! zazdroszczę. :)
    uwielbiam takie topy bez ramiączek, ale coś jednak trzeba mieć...trochę biusta. u mnie nie wygląda to tak efektownie jak u Ciebie. :)
    świetnie wyglądasz... :)
    http://photobooklovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wow! mam bardzo podobnie zrobione spodenki;D z czaszkami tylko że jeszcze są ombre ;D
    A co do Ciebie, to wyglądasz jak zawsze wspaniale i sexy <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. genialne masz nogi! milosc od pierwszego wejrzenia!

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne włoski i te nogi! obserwuje oraz zapraszam do siebie, będzie mi miło jeśli również zaobserwujesz :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. o m g ! Jakie cudne nogiii! świetne stylizacje! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  42. skad okulary ?
    przeslesz link ?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Spodenki wprost uwielbiam!
    Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  44. You're really pretty.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziewczyno , jaki Ty masz tyłek !!! Pozdrawiam Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wysokie obcas i półdupki na wierzchu!!! nie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .