piątek, 11 stycznia 2013

Witam po raz pierwszy;)

Nigdy nie wiem od czego mam zacząć ...
Może nie będę się rozpisywać kim jestem, co tu dokładnie robię etc. Lepiej chyba będzie jeśli po postach zaczniecie poznawać moją osobę .
Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga,ale z Nowym Rokiem postanowiłam dać krok do przodu, przełamać swoje obawy,wstyd i strach przed brakiem akceptacji oglądających mojego bloga, którzy mogą krytykować każde moje potknięcie . 

No nic, koniec... miało być krótko ,a jak zwykle się rozpisałam. Na razie pozostaje mi czekać, aż uda mi się wykonać  pierwszego posta.



4 komentarze :

DZIĘKUJĘ ZA WASZE KOMENTARZE ,NA WSZYSTKIE PYTANIA BĘDĘ STARAŁA SIĘ ODPOWIADAĆ JAK NAJSZYBCIEJ.
BĘDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO JEŚLI ZAOBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA:)


Pamiętaj, że w Internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY .